Veelgestelde vragen (FAQ)
We krijgen via onze klantenservice vaak dezelfde vragen binnen. De meest voorkomende vragen verzamelen wij hier om vooraf alvast antwoord te kunnen geven op je potentiële vraag. Staat jouw vraag hier niet tussen of kom je met het antwoord er alsnog niet uit? Neem dan gewoon even contact met ons op via de livechat of via info@outdoordealer.nl.
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling bezorgd wordt?
Als je een bestelling voor 17:00 plaatst dan doen wij er alles aan om deze dezelfde dag te verzenden. In de meeste gevallen kan je dan de volgende dag je bestelling verwachten. We sturen je altijd een e-mail toe met een melding wanneer je order is afgerond. Je wordt ook automatisch op de hoogte gesteld van je Track & Trace code. Dan kan je altijd zelf in de gaten houden wanneer je bestelling bezorgd wordt.
Hoe lang heb ik recht op garantie?
Op al onze producten heb je een wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product bij levering in goede staat moet verkeren. Zo niet, dan krijg je het aankoopbedrag teruggestort.
Daarnaast vermelden we op de productpagina’s ook de fabrieksgarantie. Deze vind je in de tabel met de specifieke productinformatie.
Mijn product is kapot. Wat moet ik nu doen?
Dat is vervelend. We zullen je hier zo goed mogelijk mee helpen. Om je zo snel en zo goed mogelijk te helpen vragen we je het garantieformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Dan kunnen onze medewerkers van de klantenservice direct aan de slag.
Mijn kortingscode werkt niet
Controleer eerst of je geen typfout hebt gemaakt. Let ook goed op hoofdletters. Werkt de code nog steeds niet? Neem dan even contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Het kan natuurlijk zijn dat je een foutje hebt gemaakt. Een verkeerd adres, postcode of een dubbele bestelling. Geen probleem, dat kan gebeuren. Indien je bestelling nog niet is verzonden kunnen we dit uiteraard voor je oplossen.
Neem contact op via de livechat of stuur ons een e-mail via het contactformulier en we helpen je verder.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Helaas hebben wij geen showroom. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om artikelen bij ons af te halen.
Ik wil een product retourneren
Is je product niet naar wens? Dat is jammer. Binnen 14 dagen na ontvangst* van je product kun je het terugsturen. Het product moet dan wel compleet en in de originele staat (zonder gebruikssporen) en verpakking retour worden gestuurd.
* De 14 dagen zichttermijn gaan in op de dag dat je je bestelling ontvangt. Wanneer je bestelling uit meerdere producten bestaat die los van elkaar worden bezorgd, gaan de 14 dagen in op de dag dat je het laatste product hebt ontvangen.
Wil je een product retour sturen? Meld je retour aan via ons retourformulier.
Je betaalt zelf de retourkosten. Indien je kiest voor een DPD retourlabel bedragen de kosten € 4,50. Het terugsturen van een pallet kost € 45 in Nederland en € 50 in België. Dit bedrag houden we in op het aankoopbedrag bij de terugbetaling.
Het aankoopbedrag* wordt binnen 14 dagen na ontvangst van je product teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt.
* Bij het ontbreken van de originele verpakking, accessoires of het constateren van gebruikerssporen of schade wordt 15% van het aankoopbedrag van het betreffende product ingehouden. Wanneer blijkt dat de schade niet gecompenseerd kan worden door het inhouden van 15% staan we vrij om een groter percentage in te houden op het aankoopbedrag of in uiterste gevallen de retourzending niet te accepteren.
✓ Gratis verzending boven €50,-
✓ 14 dagen bedenktijd
✓ Deskundige klantenservice